W dniu 17 października br. odbyło się on-line dziewiąte spotkanie koordynacyjne dotyczące realizacji kampanii promocji europejskich odmian kukurydzy oraz sorga „SustainableSeedsEU” i promocji kukurydzy „MaizePromotionKU”. W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele: FNPSMS, PZPK, Quatre par Cinq, Tam-Tam, Occurrence i Liliane et compagnie.
W trakcie spotkania przedstawiono aktualny stan realizacji obu kampanii. Podsumowano dotychczasowe wyniki komunikacji marketingowej i dotarcia do odbiorców (grupy docelowej kampanii). Podsumowano i dyskutowano nt. wyjazdu studyjnego, który odbył się w dniach 6-7 października br. na Węgrzech i Europejskiego Kongresu Sorgo w Budapeszcie (8-9 października) oraz waloryzacji materiałów pokonferencyjnych. Zrelacjonowano organizację i przebieg Promocji odmian sorga, która odbyła się 16 października br. w Pawłowicach. Wydarzenie składało się z dwóch części: szkolenia „Sorgo – czy warto je uprawiać?” oraz pokazu polowego „Promocja odmian sorga z PZPK”. Zrelacjonowano także udział w 65 edycji ECE (Europejska Giełda Towarowa), która odbyła się w dniach 15-16 października br. w Berlinie. Szeroko dyskutowano nt. przygotowania raportów, w tym technicznego i finansowego dla REA, podsumowujących pierwszy rok realizacji programów promocji europejskich odmian kukurydzy oraz sorga „SustainableSeedsEU” i promocji kukurydzy „MaizePromotionKU”. Na zakończenie spotkania zaktualizowano kalendarz najbliższych spotkań i wydarzeń.