W dniu 14 listopada br. odbyło się on-line dziesiąte spotkanie koordynacyjne dotyczące realizacji kampanii promocji europejskich odmian kukurydzy oraz sorga „SustainableSeedsEU” i promocji kukurydzy „MaizePromotionKU”. W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele: FNPSMS, PZPK, Quatre par Cinq, Tam-Tam, Occurrence i Liliane et compagnie.
W trakcie spotkania omówiono aktualny stan realizacji obu kampanii: promocji europejskich odmian kukurydzy oraz sorga „SustainableSeedsEU” i promocji kukurydzy „MaizePromotionKU”. Tradycyjnie już dyskutowano na tematy dotyczące komunikacji marketingowej i dotarcia do odbiorców. Podsumowano najważniejsze wydarzenia zrealizowane w minionym miesiącu: wyjazd studyjny na Węgry (6-7 października br.), Europejski Kongres Sorgo w Budapeszcie (8-9 października br.), 65. Europejską Giełdę Towarową (ECE) w Berlinie (15-16 października br.) oraz Promocję odmian sorga w Pawłowicach (16 października br.). Rozmawiano nt.: poprawienia ankiety ewaluacyjnej, nt. szkolenia „Kukurydza i sorgo – uprawa i wykorzystanie w warunkach woj. podlaskiego” (19 listopada br.), a także nt. stanu przygotowań do organizacji konferencji sektora nasiennego w Kazachstanie (4-5 grudnia br.).
Za półtorej miesiąca zakończy się pierwszy rok realizacji obu kampanii promocji, dlatego podczas spotkania sporo miejsca poświęcono przygotowaniu raportów technicznych i finansowych podsumowujących tegoroczne działania. Na zakończenie zaktualizowano kalendarz wydarzeń i spotkań, które odbędą się do końca br. i na początku nowego roku.
Kategorie