W dniu 22 września br. odbyło się on-line siódme w tym roku spotkanie koordynacyjne w ramach kampanii „Seeds for Future”. Wzięli w nim udział przedstawiciele: FNPSMS, PZPK, IBZFOOD, SOPEXA i MEDIAON.
Podczas spotkania podsumowano dotychczasowe działania promocyjne prowadzone w internecie i mediach społecznościowych. Wszystkie założone wskaźniki dotyczące m.in: liczby wyświetleń, łącznej liczby kliknięć, kliknięć SEA/SEO, dodatkowych wyświetleń na YouTube czy dodatkowych subskrybentów na FB zostały osiągnięte, a w wielu przypadkach nawet znacząco przekroczone.
Podsumowano także wydane publikacje i wydarzenia zaplanowane do realizacji na 2023 r.
Podczas spotkania przedstawiono szczegółowy program tegorocznego wyjazdu studyjnego dla przedstawicieli krajów, w których realizowana jest kampania „Seeds for Future” (Hiszpania, Włochy, Rumunia, Bułgaria i Francja) w zakresie sorgo i kukurydzy. Wyjazd został zaplanowany w dniach 25-29 września br., a w programie są m.in.: wizyta w siedzibie FNPSMS/AGPM (Paryż), w siedzibie KWS (Chartres), w Instytucie Arvalis oraz na Farmie Thibault Bernard i w Centrum SEM.
Na zakończenie spotkania przedstawiono plan działań na najbliższe miesiące.
Więcej o kampanii „Seeds For Future” można znaleźć na:
www, Facebook, YouTube.
