Kategorie

21 września 2022 r. Spotkanie koordynacyjne FNPSMS, PZPK, IBZFOOD, SOPEXA i MEDIAON

W dniu 21 września 2022 r. odbyło się on-line spotkanie koordynacyjne podsumowujące kolejny etap realizacji kampanii „Seeds for Future”. Jak już informowaliśmy jej celem jest promocja uprawy kukurydzy i sorgo w Europie i jest ona realizowana w latach 2021 – 2023 w siedmiu krajach europejskich: Polsce, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Rumunii i Bułgarii.
W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele: FNPSMS, PZPK, IBZFOOD, SOPEXAMEDIA ON. Przedstawiono aktualny stan realizacji kampanii promocyjnej w internecie (www, Facebook, YouTube). Cieszy się ona nadal dużym zainteresowaniem we wszystkich krajach, w których jest prowadzona.
W najbliższym czasie będą podejmowane działania w celu poprawienia dotarcia do odbiorców i jeszcze lepszego pozycjonowania kampanii w internecie.
Przedstawiciele PZPK zrelacjonowali, podsumowali i wysoko ocenili od strony merytorycznej wyjazd studyjny polskiej delegacji do Francji, który zorganizowano w ramach kampanii.
Dyskutowano o przygotowaniach do targów Agro Show Bednary 2022, które odbędą się w dniach 23 – 25 września br. W trakcie imprezy m.in. będzie promowana kampania „Seed for future”.