Kategorie

19.08.2022 r. Spotkanie koordynacyjne FNPSMS, PZPK, IBZFOOD, SOPEXA i MEDIAON

W dniu 19 sierpnia 2022 r. odbyło się on-line kolejne spotkanie koordynacyjne w ramach kampanii „Seeds for Future”, której celem jest promocja uprawy kukurydzy i sorgo w Europie. Kampania jest realizowana w latach 2021–2023 w siedmiu krajach europejskich: Polsce, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Rumunii i Bułgarii.
W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele:
FNPSMS, PZPK, IBZFOOD, SOPEXAMEDIA ON.
W jego trakcie podsumowano dotychczasowy stan realizacji kampanii promocyjnej w internecie (strona internetowa, Facebook, YouTube itd.). Okazuje się, że kampania cieszy się dużym zainteresowaniem we wszystkich krajach, w których jest prowadzona. Bardzo często odwiedzana jest strona na YT. Sukcesywnie rośnie także liczba fanów na FB.
Z uwagi na duże zainteresowanie kampanią została ona rozszerzona, m.in. o kolejne grupy wiekowe.
Podczas spotkania dyskutowano także na temat ankiety, która już niedługo trafi do odbiorców promocji i pozwoli obiektywnie ocenić skuteczność prowadzonej kampanii. Potwierdzono też termin i program wyjazdu studyjnego do Francji delegacji z Polski i Niemiec.
Więcej o kampanii „Seeds For Future” można znaleźć na:
www, Facebook, YouTube.