Kategorie

18.11.2022 r. Spotkanie koordynacyjne FNPSMS, PZPK, IBZFOOD, SOPEXA i MEDIAON

W dniu 18 listopada 2022 r. odbyło się on-line kolejne spotkanie koordynacyjne w ramach kampanii „Seeds for Future”. Jak już informowaliśmy, celem kampanii jest promocja uprawy kukurydzy i sorgo w Europie. Podobnie jak w poprzednich spotkaniach, także i tym razem uczestnikami byli przedstawiciele: FNPSMS, PZPK, IBZFOOD, SOPEXAMEDIA ON.
Ważnym punktem spotkania było omówienie kampanii prowadzonej w internecie i mediach społecznościowych. Poinformowano o zakończeniu kampanii zautomatyzowanych zarówno w odniesieniu do kukurydzy, jak i sorgo. Optymalizacja współczynnik klikalności (CTR) pozwoliła na zrealizowanie z dużą nadwyżką wszystkich kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Zakończono także kampanię na YouTube (przekroczono wskaźniki KPI względem zakładanych). Do końca listopada br. w 5. krajach będzie prowadzone jeszcze płatne wyszukiwanie. Także i w tym obszarze kampania przekroczyła z nadwyżką zakładane cele. Cały czas prowadzone są prace w zakresie SEO. Nadal prowadzona jest kampania na Facebooku, która do chwili obecnej przyniosła także dużą nadwyżkę kliknięć i wyświetleń.
W trakcie spotkania omówiono udział przedstawicieli FNPSMS w targach Eurotier w Hanowerze w Niemczech, które odbyły się w dniach 15–18 listopada br., a także przygotowania do udziału w targach Végétaelis, które odbędą się w dniach 24–25 listopada br.).
Podczas spotkania kontynuowano rozmowy o przygotowaniu sprawozdań i rozliczeń dla Agencji Wykonawczej ds. Badań Naukowych (REA), a także o najbliższych planowanych spotkaniach.
Jak zawsze był czas na zadawanie pytań i wolne głosy.

Więcej o kampanii „Seeds For Future” można znaleźć na:
www, Facebook, YouTube.